Friddaaaay :D

Hahaha visste ni att skådespelaren Shia Labeouffs namn typ betyder Tack gud för biffen XD hahahaha O sen att Paris Hilton funderar på att döpa sitt barn om/när hon får sitt första barn till London. Va faan döp honom till Stockholm istället XD

Fick sluta efter första lektionen idag hehe eftersom svenskan va inställd. Det va fett skönt :D Så jag hängde me Jojjo o va och kolla på hennes gympalektion o sen gick vi tillbaka till skolan för att hämta Jojjos prylar. Vi frågade Jojjos rörlig bild lärare om man kunde få ta me kompisar på besök till skolan. Det fick man så Sandy det e bara att sätta på besöksbrickan o ta dig dit XD Har förresten fattat va Jojjo menar me hans konstiga skämt XD

På vägen hem så stannade vi o köpte varsin pastasallad på PrisXtra i närheten av skolan. Sen satt vi där utanför vid ett bord. Det va kaallt :P

Hahah jag tror jag e lite trött idag. Har typ varit på väg att gå in i lykstoplar hela dagen idag o nyss så gick jag nästan in i dörrkarmen på väg till kontoret XD Fast iförsig kanske det betyder att jag inte ser mig för men iaf :P

  tagna idag :)

 
  









Man kan faan inte limma ihop de bitarna...Men fan va jag önskar att man kunde det.... :´(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback