dt funka inte :P

Tänkte att jag skulle chocka Jojjo imorron genom att komma till skolan nyklippt, men det funka inte för när jag satt hos frisören så ringde hon o jag va tvungen att avslöja dt, jag som ville köra en liten surprise där. Men nää det gick inte:P O nu e jag tydligen ännu blondare än förut, undrar hur det klättrar på smartskalan XD

image532
döö bimbooo. döööööö....

jupp jag e ego I know :)

nej nu ska jag sova....elr nåt jag börjar ju sååå tidigt som halv tio imorron. Kan bara gissa på att Jojjo längtar tills spanskan. Fråga mig inte varför :) men jag vet :P

hahah nu kommer folk sluta läsa den här bloggen o lägga sig ner o dö när de hör låten men jag är tvungen!  att lägga in den här låten!!! XD
 Favvo bandet som liten hahaha <3

Bananmilkshake o blåa päron, sov gott

Kommentarer
Postat av: Pochi

Hello tratior. Or should I say... BIMBO! XD vi måste ses i veckan för annars dör jag. Har inte sett dig på över en vecka. Ända gången då jag kan stå ut utan dig & gänget är under sommaren ett tag men nu är sommaren över alltså kommer jag ruttna & dö utan er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback