:D

ÅÅååååååå vet ni en sak  :D :D :D :D Nej det vet ni inte o ni kommer inte få veta det heller än eftersom det inte e helt säkert än men iaf det gör mig sååååå jätteglad om det blir så :D När jag fick reda på det hoppade jag o Jojjo runt som galning. Jag tror att Martin hörde oss ganska bra om man säger så XD Trots att vi var typ tjugo meter bort o han satt i ett annat rum, men iaf  XD

Idag har jag varit ovanligt flummig i skolan(hahah om man jämför med hur jag va i min förra skola e det ganska lamt som jag va idag, men för att vara i min nya klass...ja ni fattar... :P) Sprang typ runt och knacka på varenda fönster jag såg o vinkade till personerna på andra sidan :P Charl måste tro att jag har nåt jävla problem så många gånger som jag stod o vinka till honom idag XD

Asså det e fett jobbigt att ha bara två lektioner på en dag som är så låååånga. Den ena e fyra timmar lång lixom o det jag typ gör då e att sitta o välja ut olika ljud till shrektrailern o snacka me Martin. Så jävla tråkigt XD fast Martin e iaf schyst :) (känns som om jag skrivit det här förut :O) Sen efter lunchen så har vi mentorstid o sen datorkunskap i två timmar. Asså seriöst finns det nåt tråkigare? Sitter o skriver i nåra jävla dokument o massa skit. snaaark....

Just det jag blev faan klämd i en hissdörr idag oxå. XD Natalia och Jojjo fick värsta skrattattacken XD Men det gjorde lite ont i armen :P

Hahah vet ni förresten vad jag har insett. Hur jävla enkelt killar blir kompisar. Som killarna i min klass va lixom typ bästa kompisar efter första dan XD

Hehe på lördah e det dags att kolla på fotboll (sverige-danmark) hemma hos Paulina :D
 image470



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback