Coca-coooolaa

Hahahah, kan nån ge mig en anledning till varför man inte ska ge människor coca-cola...nää inte jag heller XD Eller joo kanske varför man inte ska ge Sandy det. Hon sitter faan i en timme efter det o garvar åt skosnöre eller vad man än säger. Hahaha ni skulle se hur hon garva åt bananpaj :) O hon låter så kul oxå eftersom hon e förkyld XD

Stackars Sara hade lite svårt att gå ner till bilen idag när vi skulle hem från Jojjo eftersom hennes ben blivit lite mosade, de blev äppelmos :D (sara gillar att äta äpplen o hennes ben blev mos, asså äppelmos hehe :D)

Imorron e det skolee igen. Jag tänkte flyga dit, men sen kom jag på att jag lova att möta Jojjo i Vby innan så där sket sig den iden. Jojjo säger  att den som e blond e så IQ-befriad att om den kallar nån annan för blondie, så e den ju superosmart. Så varsego alla blondiner kalla mig Blondie...föör då blir jag smart :D eller vänta nu...hmm....

Hahaha jaa det där va dagens Jojjo uttalande :)

Men nu tror jag att jag ska försöka sova, sova bort ruset från colan XD Nästa gång kör vi på Fanta eller nåt istället(o får cancer istället, gissa varför jag inte äter chips)

"Tja, my name is Apple"   XD

Kommentarer
Postat av: Pochi

Hahahaha XD Du skulle bara höra mig när jag läste ditt inlägg =P Satt fan & asgarvade XD. GE MIG COLA MÄNNISKOR!

Postat av: jojo

Pochi: Hahahahahhahahahah XD

2007-09-17 @ 16:43:09
URL: http://isprinsessan91.blogg.se
Postat av: jakkstjärt

Mm Coca Cola rus ska man inte leka med,.. hårda grejer

2007-09-17 @ 21:10:41
Postat av: Erik

riktigt hardcore med cola fylla

2007-09-17 @ 22:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback