bläää

En film till o jag dör, förlåt men jag orkar inte det mer.

Today hade jag sovmorron till klockan ett moahaha, sen att jag sluta fyra va väl inte lika kul men ändå jag fick sluta lite tidigare :P Jag o Jojjo åkte till Riddarfjärden lite tidigare o käkade lunch på Donken, jaa visst e vi nyttiga eller hur, först pizza o dan efter hamburgare :P men det e för att vi ska kunna rulla till skolan sen (ide stulen av Emil moahaha :D)

På fototimmen(
fototimmarna) skrev vi bara ut bilder typ. Sen stack jag o Jojjo hem. Va hemma hos mig o dog i ett par timmar sen va klockan sju o jag skulle möta Paula o Jojjo igen. Gissa va vi gjorde?? Vi gick hem till Paula o såg på tv. Det brukar jag o mina kompisar aldriiiiig göra, ha ha......

Hahaha vet ni förresten hur illa det e då en människa man inte ens snackat med börjar undvika så fort man kommer? Asså seriöst jag börjar känna mig fett låg av det här, allting bara faller (till o med mitt mandarinskal nyss XD) Okej saker brukar aldrig gå min väg, men det här börjar bli riktigt booring, nån som vill byta liv me mig ett tag? Ni får en bunt fantastiska kompisar :D, men sen så är det nog inte så mycket mer av glädje i mitt lilla liv.

Lider faan av höstdeprission nu jöö XD Snälla vår o sommar kom tillbaka!!!! : (


Bullbakning, hahaha stenbullar XD
      





Promenada på djurgårn
      
 första har mormor bakat, andra har jag o J.F gjort XD



O så från idag oxå :)
 jojjo hoppelihoppar :P   hahah faan va hamburgaren e gul XD
 :D


Om jag bara skulle ge upp idag, va skulle ni då tycka om mig imorron? </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback