bananmilkshake...smakar det gott???

Hahahah jag o Jojjo fastna i en hiss idag o typ dog av garv XD hahaha vi stod typ ropa på hjälp o allt men det va ingen som kom o öppna, så till slut ringde vi Anna i vår klass så att hon kunde öppna hahahah Sen vet ni vad Jojjo först gör vi inser att vi e fast därinne. Hon ringer till Sandy hahahah Som om hon lixom skulle kunna hjälpa oss XD

Asså jag fattar nada(bada) av spanskan. XD Anledningen till att jag går dit börjar på H...Moahahahah ^^ Eller okej kanske inte, men lite iaf :)

Just det jag har fobi för att åka rulltrappor typ XD Jag har så annorlunda fobier, Eller asså rulltrappor e nog snarare tvångstankar, jag måste till exempel hålla mig i räcket då jag åker annars tror jag at tjag ramlar ner o dör XD Asså typ kapooofff slam o sen va det pannkaka me mig lixom XD Josefine tyckte att jag va lite udda som trodde på att det blev så men aja :)

O jag e en sån jävla feeeegiiis. Palla me att vara jag. Dumdumdum Johanna, feg Johanna, va lite modig nu Johanna :) o snacka inte i tredje person nu heller, vi har ju lovat oss själva det XD


image507
hahaha jag älskar den hära bilden asså XD

Kommentarer
Postat av: Pochi

Jojo! I´m going to fucking murdour you! Ta bort den där jävligt fula bilden nu! De som läser din blogg kommer tro att jag är en narkoman elr nått! Fattar inte riktigt varför jojjo ringde till mig, hon ville väl göra mig ännu räddare för hissar än vad jag redan är. Dessutom...BANANMILKSHAKE=BLÄÄÄÄ!

Postat av: Pochi

Jojjo+H***+Jojo=Bad idea fatta de! Varför måste n alltid gilla samma saker XD håll dig till den gamla, som jag inte gillar by the way!

2007-09-17 @ 19:58:41
URL: http://gaarafreak.blogg.se
Postat av: jojo

Pochi: Hahahah men vadå bilden e ju jättegullig :)O ska jag inte satsa på den nya då, eftersom du inte gillar den andra människan specielt mkt :P

2007-09-17 @ 20:16:56
URL: http://isprinsessan91.blogg.se
Postat av: jojo

men vet du en sak kommer att göra dig ganska förvånad ? xD det är typ förtsa gången vi båda är överens om att nån kille är snygg :P

2007-09-19 @ 14:30:31
URL: http://isprinsessan91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback