30/9

Först måste jag bara säga: GRATTIS!!!!!! Jojjo.F på 16-årsdagen!!!!!!! :D

  
image572


Igår så va jag o andra Jojjo o shoppade i Kistää. Det va kul, men jag hittade bara en tröja, jag vågade inte pröva så mycket mer eftersom jag va rädd för att slösa pengar XD Sen på kvällen träffade jag Sandy, Anna o Jojjo.F. Det va kuligt det me :D Vi skulle sett på film men vi hann inte det så istället gick vi runt lite i området o sen så gick jag, Anna o Sandy hem till mig o snackade lite till där, Jojjo va tvungen att gå tidigare.

    suck...hahaha XD

Nej nu ska jag gå o plugga "jippie" o sen ska jag till Vby o fixa ett par grejer :) O vet ni imorron följer nog Paula me till vår skola o hälsar på, det ska bli ruligt dt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback