21/9

Jag pallar verkligen inte längre : (

Idag plockade jag ner stjärnorna åt J.F för hon nådde inte hahaha XD

Idag på idrotten så dog jag, de körde fotboll, men nån har smittat mig så jag e typ förkyld ( onte i halsene). Så jag får inte springa runt o runt o runt, vilket betyder nada fotbollio för mig. Det va lite synd, fast jag fick snacka me Mira istället. Hon e schyst :) Vi kolla lite på när killarna från sm1b körde fotboll o jag börjar seriöst gråta XD De kan typ inte heller spela fotboll, eller vissa av dem kunde det men :P Fast amerikansk fotboll tror jag de skulle klara av XD Hahah en av killarna hade en skjorta o typ ett par cityshorts eller vad det heter när han sprang runt. Jag stod typ o asgarva åt det XD Såg så kul ut XD

Sen hade vi fotolektion, det va lite ruuligt :) Vi va i stadshuset o tog kort o blev fotade av japaner XD Vi skulle ta kort på rörelse så vi lalla runt som faan för att vi skulle kunna ta kort på varandra. Anna fick hoppa runt mest o blev helt snuuurrig :P

Sen så åkte jag hemåååt. Träffade Jojjo.L o snackade lite :) Sen spådde vi framtiden hahah XD

Sen jag käka middag, träffade Jojjo.F o Sara, tog foton, drack cola, gick hem, slutade snacka i hela meningar.

Vill ha ett par stora hörlurar, nån som sett nåra snygga? :)


  haha ego I know, men kolla min fot, den finns ju typ inte där XD Vad har jojjo gjort? XD
 mm, choklad
    haahah så onödig bild :P
 ännu en. :P

   naaw lite trötta I think :P

-"Hur smakar bananglass?"
-"Gillar du äpplen med salt på?"

O alla människor, påminn J.F om att hon måste ha me sig en extra penna okej :) Hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback