!!!!

Asså jvla skit : (  "Du står högst upp på priorteringslistan, om nån hoppar av så ser vi till att du kommer till den klassen på direkten" Hahahah men visst att det kommer hända. Att nån som har en bra bit över 200 poäng bara skulle få för sig att nej jag pallar inte gymnasiet, jag hoppar av. Hur dum får man va lixom? O Artur tog sista platsen i Jojjos klass : ( Dumma Artur (asså enligt Jojjo e han tydligen jävligt rolig :P men hallå! han tog min! plats!!!) 

Hahah det finns en tjej i Jojjos klass som heter Madeleine som e så grymt lik en tjej som gick i min klass i sjuan. Asså seriöst det e skitläskigt. Hon e lik båda till utseendet och sättet hon e. Hua! Fast Madeleine verkar mycket snällare :P O hon har grymt bra musiksmak (a) :D

Mixad sallad av bilder :P
 Mina fiiina fotbollströjor :D
 Nån som kan gissa vad det här e? :D
 naaw sötis  det enda som saknas e en hemmabio däri XD
  musik=knark för mig XD

    

Jag undrar förresten en sak. Hur låter min röst? XD Jag spelade in en kort videosnutt idag på min filmkamera för att jag hade tråkigt o va fan det måste va nåt fel på kameran för jag låter som jag typ kommer från Lidingö :O O det gör jag ju inte precis XD Fett mobbat XD

Kommentarer
Postat av: Pochi

din röst låter inte mobbad. de är inspelaren de är fel på XD

Postat av: karroläsermera:)

joooo.. din röst låter askonstigt och vi hatar dig JÄTTEMYCKET för det...
(eller inte)
haha. fan. jag flummar. blä. men.. hm. det var ironi där på högsta grad...
men. ehh.
hejdå^^ ;) *flum*

2007-09-05 @ 19:09:12
Postat av: jojo

Pochi: Hahha skönt XD
Karroläsermera: jaha....tack...elr nåt XD

2007-09-06 @ 06:37:44
URL: http://isprinsessan91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback