11/9

Idag va Sandy me i skolan. Hahah hon fick nog lite chock då alla stirrade på henne, men hallå vad förväntade hon sig, de har ju aldrig sett henne förut XD Hon va bara me o kolla på idrotten och efter den så gick vi till Donken och käkade. Hahah typ halva vår klass käkade där :P Lyckad idrott hehe. Just det vet ni en sak som e lite sorgligt. Typ ingen av killarna i min klass kan hatta me en boll. Tjejerna har jag inte sett spela fotboll än så jag vet inte. Killarna i min förra klass va ju typ proffs på fotboll hela högen :)

O just det på vägen hem skrämde Vera typ livet ur mig XD Jag va lite försenad eftersom jag tagit tunnelbanan från Mariatorget o det va nåt fel vid Slussen så jag åkte lite senare än vanligt då. När jag typ är halvägs hem så är det två tjejer som sätter sig i den fyra (elr va man ska säga) som jag sitter i. Jag tänker när den ena tjejen sätter sig bredvid mig att jaha nu satte sig en blondin bredvid mig. Sen efter nåra stationer så grabbar den här tjejen tag i mig o jag vrider på huvudet typ skiträdd över att va faan har den här människan sett nåt hemskt eller. Men när jag ser vem personen e börjar garva istället. Då har Vera gott o satt sig bredvid mig utan att märka att det var jag XD hahah Det va kul att ha nån att snacka me sen hela vägen hem :P

Asså jag känner mig grymt seg idag. Har typ varit död hela dagen XD Iförsig vaknade jag upp i morse av att jag va förkyld så det kanske beror på det. O jag e så dum som har gått runt o kramat människor ändå. Förlåt allihopa :P O imorron måste Martin komma till skolan. Annars har jag grymt stora problem :/ Fast iförsig händer en annan sak så har jag inte så stora problem hehe :P Aja det löser sig imorron.

Wonderwall med Oasis. Typ enda låten med Oasis som jag har hört o gillat :P


Läraren: Victor what is jewellery?
Victor: Bling, bling you know :P


Asså det e jävligt enkelt att fortsätta låtsas men hur länge håller det????

Kommentarer
Postat av: Pochi

De stirrar ju inte på alla människor de inte har sätt tidigare ju, så varför mig? Deras Idrottskunskaper va verkligen patetiska XD Tom jag är bättre. Då är de allvarligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback