what a...????

Har städat mitt lilla rum i typ tre timmar nu o det e fortfarande inte rent, men jaa, extrasängen e iaf borta nu XD Hittade grymt mycket gamla dagboksgrejer o sånt. Står massvis me skit XD Bland annat så har jag nämnt i början av åttan att jag tycker att TT verkar va en ganska okej kille. Hahaha hur dum i huvet måste jag varit då egentligen? :O O ännu värre det står på ett ställe att W oxå e schyst, hahaha det e ju helt psyko :S Nu e det bara krig mellan oss två som gäller asså. Fast jag vinner! Trots att idioten själv inte inser det moahaha :P

Nu ska jag ladda min Ipod på lite gamla godingarXD

Hahaha när Sam skulle beskriva hur en medelålderskvinna var, igår på Grafon. Han beskrev min mamma exakt, bara det att hon inte bakar :S XD Läskigt, men sant.

På tal om att baka, för att tjäna pengar till vår klassresa i 3an (USA, Spanien, Italien, Frankrike, England....Malmö?) så va ett av förslagen att vi skulle baka o sälja bullar. Jaa J.F vem tror du vågar sig på stenbullarna? :O XD

Imorron så ska jag, M, J, J och C följa me o kolla på när Angelica tränar. Det ska bli kul o se alla de flickisarna o saltosarna :P
image677

Längtar till lörda wiiie :)

Kommentarer
Postat av: Pochi

Vad tränar Angelica för något?

Postat av: jojo

Pochi: gymnastik :)

2007-10-29 @ 16:21:32
URL: http://isprinsessan91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback