VG

Haha, lekte fröken duktig imorse på t-banan moahaha :P

Känns som om jag har grymt mycket planerat, fast när jag tänker efter så känns det som ingenting. Som i helgen det känns som om jag har planerat tusen saker, men problemet e bara att jag inte kan komma på vad det är XD Vet bara att på fredag kommer some people från klassen hit o sen ska jag väl träffa lite andra kompisar på lörda o sen ska jag göra läxor :S :P

image582
nej nu blir det mer plugg här. Psykologin här kommer jag...bajs :/

Det e killbrist i min skola. That´s reeaaalllllyyyy bad : (  I min klass e det bara åtta killar av 32 stycken, det e alldeles för lite. XD


Kommentarer
Postat av: Pochi

Du tror du har det svårt!? Jag har tre killar av 32 & tre prov nästa vecka!

Postat av: ernst

varför denna besatthet av killar helt plötsligt :O
ni låter ju inte som er själva ;P

2007-10-04 @ 14:21:45
Postat av: jojo

Pochi: Hahaha men det gör väl inget XD haru inte tänkt på att det blir så många killar som förföljer dig annars, nu e det ju bara tre stycken som gör dt XD
Ernst:Hahaha XD jag saknar deras humor, det e därför. :P Den e kanske inte den roligaste, men det blir tråkigt om det inte kommer såna skämt nån gång ibland oxå :D Dessutom, för mycket tjejer på ett o samma ställe blir faan krig XD elr jaa nåt liknande iaf om man har otur XD

2007-10-04 @ 18:58:16
URL: http://isprinsessan91.blogg.se
Postat av: Tommy

men palla

2007-10-05 @ 16:57:39
Postat av: din mama

seriöst... are u for real?? jag är typ kär i dig ring mig!! 076 564 00-hottie

2007-10-18 @ 20:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback