tuesdayyy

Imorse så hann jag me mycket under de fem minuterna som jag fick vänta på Jojjo. Hann vakna till då Zacki kom fram o hälsade på mig. Han skrämde livet ur mig XD eftersom jag va helt borta(höll på me både Ipod o mobil samtidigt :P) Men kul att träffa honom iaf :) Sen precis efter att han gått så kommer Paula :D Sen så fick jag beskriva för en kvinna hur vägen till Vbyskolan va oxå. O jag hälsade på min förre mentor oxå. Sen hade de fem minuterna gått o Jojjo kom :P

Slutade tidigt idag, slapp svenskan moahahah,( vilket betyder att vi antagligen slipper svenskaprov nästa vecka :D ) men jag va så snäll att jag stannade kvar me de andra bananerna och ananasen tills deras datorkunskap slutat. Längtar inte till vi ska ha det, har ju redan påbörjat den kursen en gång o fy faan va tråkigt det va :S

Man ska aldrig ge upp när man verkligen vill nåt...men om man inte ens börjat försöka, hur  kan man ge upp då? hmmm.....?

     


Kommentarer
Postat av: Jossan

Fy, vilka hemska bilder du har på mej!!

2007-10-16 @ 22:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback