tsssdag :P

Vårt schema e ganska härligt just nu faktiskt :) men trots att vi har korta dagar så blir jag ändå helt seeg i huvet, blää.

Imorse på t-banan så träffade jag först Paula o sen så träffade jag o Jojjo Karro, men vi va lite borta så det blev typ men hej?! e du här typ :P O stackars Karro hoppar fortfarande runt på kryckor : (

Sen träffade vi Paula igen XD o även Rebecca en station senare (Paula klev på samma som oss :P) Jag o Jojjo beundrade Paulas "arbetskläder" o sen så beundrade vi oxå Rebeccas hår XD Hon hade klippt sig, det va jättefint :) o vi va de första som fick se det, kände oss grymt hedrade :P Sen när vi va framme vid Thorildsplan så hoppade jag o Jojjo av (neej inte för att hälsa på dem igen :P) o hoppade sen på t-banan efter för att kunna åka me Veronika till Slussen :P Det t-banetåget va smockat me folk men vad gör inte jag o Jojjo för att åka me Vera XD Snacka om att hinna me mycket på den tiden det ta till skolan XD

Sen på lunchen idag så missa jag o Jojjo totalt att det hölls en tyst minut för killen som blev ihjälslagen i helgen. Asså det e så jävla sjukt att de hoppa på honom fem stycken lixom :S Man ska inte ens göra det en mot en. Fattar inte va de där jävla idioterna tänkte :( Hoppas de får ett jävligt långt o hårt straff! Ska försöka hinna till minnesstunden på fredag på Sergels torg. Inte för att jag kände honom men ändå, jag vill visa mitt deltagande eller vad man ska säga.

Efter skolan så stack jag, Jojjo, Evelina o Anna till Moderna museet o kolla på en fotoutställning som typ e läxa till Foto på fredag. Det va skittråkigt o hade inget budskap överhuvudtaget men nu har vi iaf varit där :P

Sen på bussen hem så träffa jag Håkan :) Va typ första gången på tusen år det :) 

På fredag har jag typ fullt schema, jippie :P eller hmm....

 Så här ser det ut då jojjo ska ta kort på flera människor samtidigt :P
 Om du känner dig lite deppad, läs vad det står på Maddes tröja o bli lite gladare XD
 Jossan leker smaart :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback