torsdag

Haha, psykologiprovet gick typ skit :S Kändes som om jag svara fel på allt :S


- Pannkaka på rödbetan XD

- Kaka på kaka :P

-I Sverige säger vi inte oh chiuaua, vi säger oooh tax istället XD


Om det e sant så kommer alla lägga sig ner på marken o dö XD Eller jaa nästan iaf XD

Idag har det nog inte hänt så mycket tror jag, jag vet inte, har typ sovit mig igenom kanelbulle-dan :) (har förresten listat ut varför jag e så dålig i spanska, jag blir bara smartare o smartare :D hahah XD) o glömt allt jag egentligen borde komma ihåg :P Jag, Matilda o Anna klippte förresten ihop vår film idag, vi va fett dukitiga :P eller jaa vi kan låtsas det iaf ;) O imorron e det idrott o foto som gäller. Alla människor säger att vi inte kommer köra nån mer fotboll, det va bara förra lektionen då jag inte kunde va me... bajs : ( o sen på foto så ska vi som inte skrivit ut våran valda bild göra det, fett tråkigt. Jag vill göra nåt ruuligt :)

O imorron så kommer J, J, A, K och M hit. Det blir kul I hope :D Men vad ska jag göra på lördag då? hmm... :P

image583

Jag har över 2000 bilder o kan ändå inte bestämma vilken jag ska ta XD Just det! har massvis me ruuuliga små klipp (tyvärr utan ljud) som jag skulle vilja visa problemet e att jag pallar inte att skaffa mig en youtube-login elr nåt för det, nån som har ett bättre tips? :D

Nu ska jag göra nåt mindre ansträngande :P, min hjärna känns som jordgubbsås XD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback