sparar passionen till sist XD

Igår åkte jag sammalagt 74 stationer under hela dagen med buss/t-bana. Kul va? XD Gissa varför jag o Jojjo hade tid att räkna ut det (a)

Hahaha igår va vi hos Madde o käkade middag, spelade upp till bevis o jaa, garvade ihjäl oss XD

Carros kommentar om passionsläsken va bäst XD : Okej vi tar passion till sist XD

Efter vi typ garvat ihjäl oss under middan (bl.a åt alla övertolkningar som ingår i "madde-humorn" XD) så spelade vi som sagt spelet upp till bevis. hahaha det va skitkul fast jag o Jojjo förlorade men ändå. Måste spela det fler gånger XD Efter vi spelat klart så ringde Madde först till en  August o pratade :P samtidigt som jag sprang runt som en galning o leta efter glassen :) Hittade glassen :D den va mmmmmums :) Medans vi satt o käka glass sen så ringde Madde till Erik. Människan e ju helt beroende av telefonen! Asså Madde inte Erik. De satt o snackade ett litet tag o Carro blev lite halvt ihjälslagen eftersom alla vi andra satt o snacka förutom carro men hon va närmast XD stackarn hahaha. Sen så flummade vi runt lite till, Jojjo skrämde typ livet ur Angelica där XD. Just det Jojjo hann laga lite "mat" oxå. Riktig skrotmat enligt Jossan :P Aja det va lite synd att killarna inte kom :)

Lägger in lite bilder från igår senare, nu har jag bråttom o har säkert glömt att berätta hälften men ändå :P

Sen blev alla människor upphämtade ifrån Maddes hem i *host, host* brommaplan XD o jag o Jojjo tog oss hem till Paula istället :) Ska dit ikväll oxå.

see yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback