Sickla köpkvarter

Inte nog me att jag varje dag åker i år för att komma till skolan, idag ska jag till Sickla o shoppa. Åker kommunalt dit, bajs på det, tar ju aslång tid, om taxi ändå va billiga, eller om jag typ va rikare, hade min privata limo eller typ jetplan. Eller ännu bättre jag kunde flyga själv XD Drömde förresten inatt att jag kunde få saker att som t ex stolar att lyfta sig utan att jag tog i dem o lyfte. Tror jag sett för mycket på Heroes :O ;)

 O jag undrar fortfarande, människan som la upp det halva äpplet med choklad på, va det mening att chokladen skulle smälta eller? XD

Igårkväll så va jag me Moa o Jojjo :) Det va kuwl fast om vi säger så det va ett tag sen sist :P
     hahah ser ut som en kötbulle i ansiktet på sista bilden, jävligt sorgligt XD

NU måste jag skynda mig lite här, ska träffa Jojjo om inte allt för länge. Undrar om hon o Paula planerat att köpa nåt speciellt i Sickla. Aja whatever :D Mahaha nu e det bråttom :P

Elliot mahahah XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback