shuuuu

Borde egentligen springa över till Jojjo nu men jag måste skriva lite, här. För senare om tusen år så kommer jag inte komma ihåg vad som hänt mig, gissa varför jag skriver i min blogg så ofta XD

Igår så va jag me J.F o Paula. Vi käkade middag på donken o sen sov jag över hos Jojjo. Innan dess var jag, J, J, C och M o kollade på Angelicas träning. Hon va riktigt duktig :D

Sen idag så har jag vart me J.F, J.L och Paula i Vby o kollat i massvis affärer. Jag va inne på varje affär typ tbå gånger. Sen käka vi lunch på Donken oxå XD Vi såg Hacke o Jesper där. Asså ärligt jag ska skapa en kategori i min blogg som heter sett idag! XD Där ska jag skriva om varenda människa jag sett under dagen som kommer från Vbyskolan eller nåt XD Grymt intressant ellääär huur :D XD

När vi käkat på Donken o suttit o snackat i tusen år om massvis me grejer moahaha ^^  bland annat om att vi ska ha pyjamasparty XD, nån som e på? XD så gick Paula o J.F hem. Jag o J.L gick in på H&M o där träffade jag både Amelie, Hanna och Karro.D. Fick nästan en ny mobil där oxå. Men tyvärr bara nästan.

O jag har upptäckt att jag är helt handikappad utan min kamera, men konstigt nog inte så handikappad utan min mobil XD O jag e oxå helt handikappad om jag inte får skriva XD-gubbar hela tiden i min blojjggghh. mahaha

Nu ska jag o mitt braiga närminne gå över till J.L innan jag glömmer det oxå XD Ska ringa Moa oxå. :)

see yaaaaaa
image678
dålig bild men muummms va gott ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

carro stavs med C :P

2007-10-31 @ 18:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback