puss på disneyfilmer <3

Hahah kommentarerna i olika disneyfilmer e de bästa som finns XD

Pumba(till Simba): Va e det som gnager dig?
Timon: Inget, han e högst upp i näringskedjan XD

Eller från Mulan då :P
Moshu: alla bara ljuger o ljuger o du? (till hästen elr e det syrsan?... :P) va e du, ett får eller? XD

Ännu en från Lejonkungen:
Pumba: Lämna ditt bakomflutna före dig XD
o sist:
Simba: Va e motto?
Timon: vet inte men det rimmar på lotto XD

haha jaa jag e kanske lite udda men whatever :D Har suttit o pluggat i år nu till psykologin, behöver plugga lika mycket imorron typ. Så det e lite skönt att göra nåt annat nu.

Jag o Jojjo garvade så mycket idag att jag nästan råka putta ner en passerande människa på spåret, lyckat? XD Faan va mycket XD-gubbar det e. shit pommez frites XD




Kommentarer
Postat av: Pochi

Hahaha! Jag älskar de där komentarerna. Men jag kan rätta dig när det gäller Mulan saken:
Mushu; Alla bara ljuger! (tittar på hästen) & vad är du, ett får!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback