o här ska väl rubriken stå...

Banan och pommez frites, härlig kombination va? :S XD

 Hade två redovisningar som gick skitdåligt idag. Men nu e det avklarat iaf.

Jag tror det går framåt på fronten om jag ska få ha filmkvällen på lörda. Eller jaa någorlunda iaf, men jag slutar inte kämpa =) Har fått en hel del ideer på hur jag ska övertyga päronen så det e bara att sätta igång. ^^

Träffade på Jakob på bussen idag,  kul att träffa andra människor från vår förra klass än bara Jojjo :P (bli inte sur nu för det e inget negativt J.F^^) Såg Saman uppe i Vby oxå, intresseklubben antecknar jag vet, ska jag nämna fler människor jag träffa på? Just det J.L imorse oxå :D Hmm nån mer jag glömt?

Asså nu finns det flera andra saker jag vill skriva ner här, men lixom det går inte för jag vill inte att ni ska läsa dem :P Eftersom ni som läser det här(haha okej kollar ni bara på bilderna men ändå) känner mig, men samtidigt så måste jag verkligen skriva ner det för att fylla ut lite mer :P men det har nog den här bortförklaringen redan gjort så :)

Guuud det här blir ju bara värre o värre, jag e nog ganska gla över att ni bara kollar på bilderna nu när jag tänker efter :P
image667
Haha minnen <3
-42 XD

Kommentarer
Postat av: Anonym

Försök inte! Jag kollar inte bara på bilderna! Och nu är jag riktigt nyfiken, vad är det? Jag vet att du vill berätta egentligen^^

2007-10-25 @ 19:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback