mwaaaaaah

Idag säger jag bara en sak....Den jäveln har cutat av sig sitt fina lockiga hår buhuuu :´( Varför ska alla killarna me fint hår raka bort det nu helt plötsligt...hans hår va ju lixom verkligen verkligen det finaste :D O jaa jag e fett upprörd över det här o kommer aldrig glömma det XD

Förresten jag säger två saker idag. Jag o J.F träffade Karro o Milla idag när vi va på väg till J.Fs dans. Då blev vi glada  :D

Nej, nej en tredje sak måste oxå sägas:P trodde jag tappat mitt busskort idag, vilket betydde att jag trodde att jag skulle dö(detta har inte varit en bra dag vill, han utan lockarna, det blir kanske ingen spanienresa, jag har tusen läxor o jag har ont i magen... o så e det en sak till, men den får ni inte veta moahaha, för ni kommer inte läsa det här heller så det gör inget ni kollar bara på bilderna jöö....oh BUSTED! :P) men som tur va så hittade Jonte det o dagen var räddad.

O bara för att jag tycker det här e kul :P en fjärde sak, träffade J.L idag oxå. Hon tog slutet på halva jordens trädresurser men hon får vara min kompis ändå :D

det finns en sak jag gärna skulle säga till dig...men det tänker jag inte göra
image664
e det bara jag som verkligen ser sockerklumparna i chokladsmeten? XD mys :P


Kommentarer
Postat av: pochi

så ni har kommit övernes nu? bra för er för annars så skulle det vara otroligt synd om din klass XD

2007-10-23 @ 13:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback