mwaaaaaaah

Det är så jävla sorgligt att jag inte kan släppa det, men det går bara inte och nej ingen av er vet vad jag snackar om nu XD

Jippie då funka inte den iden heller, antingen kallas jag för Jojo/Johanna och då reagerar ju två andra Jojjosar oxå då man ropar. Eller så har människor varit så smarta att de kallar mig för mitt efternamn. Fast det upptäckte vi idag att då reagerar Manne oxå eftersom vi har samma efternamn(undrar om han kanske e släkt med TT? XD) Så nån som har en bra ide på nytt namn till mig? :P




Tål att nämnas en gång till. Han har klippt bort håret! Sorgligt! XD

Nej nu ska jag antingen försöka komma på roligare saker att skriva här i min blogg eller så ska jag gå o äta middag eller så ska jag försöka övertala päronen. Hmm, det blir nog inte första alternativet för min humor e så gott som död idag, samma med mig. O just det jag måste bara säga har man tråkigare humor än jag, då e det illa XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback