mobilio

Idag har min mobil vart me om mycket. XD Först så blev han(det får inte vara en hon nu :P) bortappad på morronen så jag sprang runt i hela jävla skolan o letade efter den. Hittade honom till slut på vaktmästeriet där nån varit snäll o lämnat in den :) Sen skulle jag o Jojjo gå o käka lunch o då så råkade min lilla mobil ut för en olycka igen...den ramlade ner i salladen XD Började typ asgarva så alla som satt vid borden stirrade jättekonstigt på mig o Jojjo som oxå garva :P Jag säger bara tur att det inte ramlade ner i currykycklingen XD det hade blivit riktigt mysigt XD Vi satte oss me Sam o Artur som satt o såg ganska ensamma ut där utan resten av klassen XD O Artur fick värsta chocken då han insåg att alla andra hade kyckling i sin currysås XD

Just det, Anna, Matilda o jag börjar komma nånvart me våran film, det e bra :D

Imorron e det fredag, dagarna går fett snabbt :D

Haha kortet som de tog på spanskan kommer bli helt mobbat, jag lovar XD

O jag får nog sluta me alla XD-gubbar nu :P de e så många XD hahaha



Kommentarer
Postat av: Pochi

ser kul ut.

Postat av: Johanna

frächt XD

2007-10-13 @ 13:43:18
Postat av: Anonym

ta bort då XD det vattendroppen på din kamera ser ut som nå annat XD

2007-10-14 @ 19:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback