måndag

Usch jag e supertrött nu. Helgen tog död på mig :S men kul har det varit :) o mycket tacoätande oxå :P Lägger väl in bilder från i fredags nån gång, när blogg.se inte e helt cp :S Hahaha det blir ju kanske nåt me M, J, J, A och C nu på fredag oxå. Har en känsla av att det blir hemma hos mig igen :P Så jaa Emil, du får nog se till att va hemma på fredag, för du kanske får besök XD Sen så e det ju snart Hallowen oxå :P Nån som e me på maskerad? OBS! Vi e inte hos mig då XD Jag orkar inte XD

På onsdag ska jag på fotbollsmatch! EM-kvalet mellan Sverige och Nordirland. Ska bli skitkul :D Men jag kommer antagligen frysa ihjäl, men, men jag e pepp på det ändå :)

O idag asså jag visste inte om jag skulle börja garva eller gråta. Jag, J.F o Jossan satt på t-banan hem. i närheten av oss sitter ett par tjejer som ser ut att gå i typ femman eller nåt. De e klädda som värsta fjortisarna, vilken lite skitunge som går i femman i Sthlm e inte det lixom. Vi sitter o hör hur de pratar om handväskor, smink, märkeskläder(hahaha jag sprang fortfarande runt o lekte när jag va sådär gammal XD) o massvis me andra saker. Sen helt plötsligt börjar en av tjejerna snacka om politik!  Asså ärligt, jag e sexton o jag sitter inte o snackar politik me mina kompisar XD Jag kanske e udda som inte gör det, men seriöst en elvaåring?!?! Ere bara vi som tycker att det lät jävligt fel? XD

Hahaha när jag o Jojjo va hos Paula i lördags så kolla vi på en tv-serie som heter "andra avenyn" Efter att ha sett ett par avsnitt av den kunde inte Paula sluta snacka göteborgska XD

Just det Paula kom fram till att om vår klass från Vby ska ha en återträff  om typ sisådär 10 år :P Då kommer det antagligen vara jag som håller i den, fråga mig inte varför, men jag tror ni kan lista ut det XD

Nu ska jag o min hallonsåshjärna gå o slappa framför tvn. CSI :D

image610
från i fredags :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback