måndag

Folk tror inte att jag kan vara smart :S Som ni ska se till exempel Jojjo då jag säger nåt smart. Då försöker hon typ övertyga mig att det va en olyckshändelse att jag sa nåt smart XD

Ta inte alla kommentarer seriöst i min blogg XD Emil o Erik hade lite tråkigt igår tror jag :S XD

O just det jag måste säga: Hej Madde! :D  Eftersom hon kanske kommer se det här inlägget XD Okej då kanske jag borde skriva hej till alla människor som läser men jag vet bara ungefär vilka ni e så hej allihopa XD

Idag har... jaa va faan har hänt idag, mitt närminne spökar...hmm...just det nu vet jag, jag har gått i skolan :D (haha va gör man annars på en månda? ) segade igenom matten, somnade nästan på engelskan o skämdes som faan på spanskan då typ halva gruppen fick hjälpa mig att förstå att vår lärare undrade vilket datum det va(hon sa det på spanska :P) Tror verkligen inte hon hörde Hugos diskreta viskande :S XD

O just det vet ni va jag, Angelica, Carro, Madde och Jossan gjorde idag då? Vi spelade fotbollsspelet som finns i vår skola :D Minnen säger jag bara :P Jojjo fick leka supporter för hon ville inte va me :P

Övningskörde igår moahahah :D

Imorron efter skolan så ska jag, Jojjo o Evelina o kolla på nån fotoutställning. Vi måste kolla på den innan fredag, jippie?  Men jaja vi slutar ju tidigt på tisdagar(o onsdagar) så jag får väl stå ut :P

Undrar om jag kan övertala de andra om att vi ska spela fotbollsspelet imorron oxå moahaha, det finns ju lixom ingen riktig fotbollsplan :P  Men Angelica vill nog att vi ska spela biljard, fast då får jag nog ta mitt jobb som kommentator XD jag va faan bäst på det förut iaf XD som om man behöver en kommentator till biljard men ändå :D

 såhär såg jag ut idag, det ser ut som om mina jeans e en jättelång kjol tycker jag :S XD

image601
fotograf: JF strösselhällare: Paula :P

 såhär ser två frusna johannor ut på lördagar XD



Kommentarer
Postat av: Anonym

så där såg du inte ut idag...

2007-10-08 @ 18:52:03
Postat av: FAn (Ersnt c/kalling)

FAN jag va inte först!

2007-10-08 @ 19:04:03
Postat av: Emil

Mohahaha

2007-10-08 @ 19:06:34
Postat av: ADHD KID

RAAIUWUUWWA! YOU ARE NOT SUPPOSED TO DO THIS AAOHAOEARO! WHAT THE FUCK ARE YOU DOIING RAIOHROAHR? DONT EAT MYYY ICECREAM !!!OHRAOHRA!
ITS MINE!!!

2007-10-08 @ 19:09:34
Postat av: Awet

jag tror emil har d jobbit hemma

2007-10-08 @ 19:17:04
Postat av: HIV-MANNEN

jag seeer dig !mohahahahahahahaa

2007-10-08 @ 19:19:08
Postat av: awet

asså palla vara en fake-Awet... liksom jag den riktiga awet har alltid liten bokstav i början :D

2007-10-08 @ 19:31:24
Postat av: Pochi

Åhh! Glass! Sluta suktas!

Postat av: Anonym

asså erik emil d räcker sluta skriva mitt namn skriv era egna

2007-10-09 @ 16:07:46
Postat av: Anonym

asså erik emil d räcker sluta skriva mitt namn skriv era egna

2007-10-09 @ 16:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback