Höstlov :D

Äntligen höstlov :D Har typ stressat sönder mig sista veckan nu men nu e dt bara chill som gäller asså :D Fast hmm... det e nog ganska uppbokat. O jag tvingas städa för att folket kommer på lördan där oxå...blää hatar att städa :P

Va för en gångs skull pigg på morgonen idag. Men det förstörde idrotten, för vi hade boxersize o jag typ dog i slutet av den. Fast det va kul o jag o Angelica va bäst på det XD

Sen hade vi Grafo för första gången idag oxå. Jag sov mig igenom de två timmarna vi hade det, vi fick sluta en timme tidigare eftersom det va lov moahahah :P

Hahaha, min humor e så tråkig så att den inte finns XD Har suttit o typ garvat i ett år nu åt TT XD Hahaha han e så sjukt störd XD att det nästan e lite gullig ( o jaa jag kan säga så för vi kan låtsas att A råkade slå till mig i huvet på idrotten så då går det :P)

 mahahaha det e kuwl att trixa me Picasa, lägger upp lite mer bilder som jag gjort om har massvis me bilder att trixa med, men det blir inte flera på moi för det e bara tråkigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback