Hmm... :)

Sickla, blev helt plötsligt bara Vby, snacka om kort resa :P Varken Jojjo eller Paula pallade att åka dit o jag hade inte precis tänkt åka dit själv XD

Vi gick o fikade istället o jag tog massvis me kort på allt vi åt (vad annars lixom XD) fast jag tror jag missa chokladmuffinen, hur jag nu lyckades me det :O Köpte oxå en fars dag present till pappa, jag lovar han kommer bli jätteglad XD

Ikväll så ska jag, Paula o Jojjosarna på bio o se Råttatouille eller hur det stavas. Det blir mys :) Den som vill får följa me ;) kanske moahaha :P

Nu till dagens I-landsproblem! Hur ska alla Idol-galna människor klara sig nu? Det finns ingen blond kille i yngre tjugoårsålder som tjejerna faller pladask för. En sån där Idol-snubbe som sjunger ganska okej, men som typ vinner allt på sitt utseende. Asså först var det ju Ola som "räddade" Idol-världen o efter honom Danny. Hur ska vi nu överleva? :O Mattias eller vad han heter får väl blondera håret eller nåt så går traditionen vidare. Egentligen förstår jag inte varför jag sitter o snackar om det här överhuvudtaget, men jaa jag har lite tråkigt just nu.

O just det! Dagens sett på stan( hahaha i Vby, men whatever XD) idag har jag sett min allra, allra,allra bästa polare( neee jag har inte träffat på TT XD) Z. Vi e verkligen bra kompisar o han blir jätteglad varenda gång vi ses asså. Eller inte. O sen har jag ju sett människorna jag typ alltid ser

Varför heter det förresten fördomar, då det inte finns nåt som heter efterdomar? :O

image685
en dubbel espresso i en halv mugg... Hmm?
 en liten dagens outfit^^ Sorgligt att jag stjäl min lillebrorsas kläder bara XD
image687
Asså jaa jag försökte iaf, men bilden blev inte så bra : ( Det ser förresten ut som jag e lite skelögd XD

Nån som vet vad man använder för program om man vill lägga in så det står ens namn på bilderna sina? För paint käkar ju upp bildkvaliten på alla bilder :S



Kommentarer
Postat av: Jossan

Hallå, efterdomar! Du är skojig du..=P Är det bara jag som lämnar kommentarer här förresten??

2007-10-31 @ 13:02:50
Postat av: jojo

Jossan: Jaa typ :P Ibland skriver Sandra lite kommentarer oxå men annars e stället ganska dött om inte ernstarna e på G XD

Postat av: petra

måla inte inne på ögats kant elr vad man ska kalla det. de förminskar bara ögat, ett tips bara!

2007-11-04 @ 18:39:50
Postat av: jojo

petra: tack för tipset :)

2007-11-04 @ 18:59:11
URL: http://isprinsessan91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback