hahaha XD

Asså faan va jag skriver, det här e det 401:a inlägget XD

Har aldrig garvat så mycket under en spanskalektion som idag XD

Hade håltimme idag igen, den här gången var det på två timmar så i två timmar, jaa Jojjo va gjorde vi? Lallade runt i skolan, sprang in till Natalia, Mikaela o resten av Mp1bs fotolektion tusen gånger bara för att jag hela tiden glömde va det va jag skulle be dem om XD Sämst närminne jag har, blää :P O just det sen hann vi hann vi köpa tuggummi oxå, mmmmm :D Vi hade tänkt o hälsa på nån oxå, men efter lite tjafs XD så blev det inget haha. Först tänkte vi Vera(träffade henne på t-banan på morronen) men vi visste inte hur man skulle ta sig dit. Sen föreslog Jojjo Thorildsplan o jag att vi skulle hälsa på Awet, men det slutade me att vi hade tråk i skolan istället.

Sen på vägen hem så träffa jag Jakob o Viktor(från d-klassen) Satt o snackade lite kinesiska me Jakob :P Sen såg jag en till Jakob på samma buss som gick på min konfa oxå. Asså jag e kanske den enda som får den här känslan, men asså det känns som om när jag träffar gamla klasskompisar, jag snackar inte me dem som vanligt utan gör nån jävla intervjuskit av saken XD sitter där me typ tusen frågor haha, snacka om att människorna måste tycka att jag e jobbig XD Det e typ som när man börja gymnasiet o skulle lära känna alla, typ så känns det som om jag gör me människor jag känner sen innan, Vi kan säga att det e pågrund av gymnasiet som det blivit så konstigt(a). Bajs på gymnasiet.

Asså typ ba lixom dumdidum. Varför blir mina texter så låååånga, det står ju inte ett skit av värde :P utan bara massvis me tomt prat egentligen XD Trots det kan jag inte sluta skriva(inte prata annars heller) va faan e felet XD skulle va lite bättre om det jag sa va lite vettigt oxå XD

Okej nu kör vi ett test här för o se hur många som pallat läsa texten XD När du läst det här, va gullig o skriv ditt namn i kommentarerna, jag e nyfiken på vilka som läser moahaha :P

 Natalia :D  Jojjo som glassar i Maddes glasögon :P (Jojjo säg till om du vill att jag ska ta bort bilden XD)

 oopsie fett långt ner :O XD



Kommentarer
Postat av: kitten

waaah! blir ju alldeles snurrig! tänk på att lilla jag har höjdskräck! men ja har läst!!XD

2007-10-01 @ 19:08:09
Postat av: johanna

woho jag har tagit mig igenom HELA texten , applåder för mig! :D
äälsk

2007-10-01 @ 20:20:58
Postat av: Johanna.

Lager du får skriva att det är du annars tror hon att det är jag xD

2007-10-01 @ 20:53:35
Postat av: Anonym

jag har läst

2007-10-02 @ 13:45:33
Postat av: ernst

ernst läser :)

2007-10-02 @ 17:29:47
Postat av: ernst=jakob

emil luktar

2007-10-02 @ 20:22:05
Postat av: Pochi

Jag läser som vanligt, men jag är ju data nörd så de skulle vara konstigt om jag inte gjorde de =P

Postat av: förvirrad xD

haha what ?! xD

2007-10-03 @ 14:19:14
Postat av: jojo

förvirrad: jag gissar på att dt kan vara Jojjo som skrivit dt me tanke på XD gubbarna,
Ernst o ernst=jakob: Den ena av er e Karro elr hur? :P
anonym: jag bad er skriva ert namn om ni läst dt, jag tror du glömde nåt :P

2007-10-03 @ 14:42:43
URL: http://isprinsessan91.blogg.se
Postat av: Anonym

vad har jag skrivit ? eller menar du lager ? :S

2007-10-03 @ 15:46:49
Postat av: Ernst

hahah idioter

2007-10-03 @ 22:31:26
Postat av: Natalia

jag ser ut som ett gravit marsvin på den där bilden :(

2007-10-04 @ 18:43:47
URL: http://naatalias.blogg.se
Postat av: jojo

Ernstar: Asså seriöst ska alla börja heta Ernst nu så blir jag galen XD, för den trejde Ernst tror jag inte e nån av de första två eller hur? O var kommer "haha idioter" ifrån? :O vem har gjort nåt?
Natalia, Naaj, du e jättegullig på bilden :) Du ser faan inte ut som ett marsvin där XD

2007-10-04 @ 19:01:51
URL: http://isprinsessan91.blogg.se
Postat av: Ernstar nr25 (emil)

Jaaa tack så mycket Zacki jag vet att jag luktar
Du (inte du) som pluggar massa psyksaker borde väl veta att man aldrig ska be barn om nåt för då blir det bara massa ernst av allt??
den första ernst är jakob!!!
Men erik luktar illast-kuksugare

2007-10-04 @ 19:52:35
Postat av: Ernst

BLOGGHAT!!!
Var snäll mot erik... han är inte ensam om sitt problem (möjlig invit!) och då menar jag inte lukt problemet

2007-10-04 @ 19:55:17
Postat av: jojo

Ernstar nr25 (emil): Jaha, jag som trodde den första ernst va Karro :S aja, nu gör ni mig fett förvirrad. Borde nog förstått det där me alla ernstar :P
Ernst: betyder Blogghat att du hatar min blogg? Eller att jag borde skicka er hela högen till en psykolog? Inte för att jag tror det hjälper XD

2007-10-04 @ 20:05:55
URL: http://isprinsessan91.blogg.se
Postat av: Ersnt( den riktiga)

Intressant

2007-10-04 @ 23:35:33
Postat av: Natalia

Jo johanna.. jag ser ut som ett missbildat marsvin :( BUhÄÄ!! haha, WOHO om du vill veta så ska jag gå upp om 4 timmar och 36 min, DUKTIG NATALIA :D

2007-10-05 @ 01:24:33
URL: http://naatalias.blogg.se
Postat av: jojo

Ersnt(den riktiga): hahah o vem e den riktiga då? :O o du stavar ditt namn fel! :P
Natalia: Du ser inte ut som ett marsvin, punkt slut!! :P Haha riktigt duktigt Natalia! XD O du jag tycker du ska ta bort lösenordsskyddet på din blogg ;)

2007-10-05 @ 07:57:45
URL: http://isprinsessan91.blogg.se
Postat av: den enda riktiga ernst

varför har alla tagit mitt namn??? :O

2007-10-05 @ 18:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback