hahah det e lycka XD

Såg TT på hemvägen nu XD Synd att jag satt i bilen o inte kunde hälsa hahaha XD

Idag har jag bara haft två lektioner :D Sen så åkte jag, Jossan o Jojjo in till stan (eller jaa vi e ju redan i stan från början men ändå :P) o kollade efter lite saker vi behövde :) Men tiden rann iväg o vi insåg att det va för sent att ta sig till Angelica som vi oxå skulle hunnit me. Så me våra prylar stack vi hemåt. Sen från Vby fick jag o Jojjo skjuts moahaha :D

Just nu håller jag på att skaffa mig facebook, efter att fått flera klagomål över att inte ha nån idag XD Så alla människor, när jag fått igång den, kontakta mig då ni som har :P Men se till att ni hittar rätt, det finns nog ganska många som heter som jag :P

Jojjo köpte ett par skor idag o hon ville absolut ha en pappkasse där det stod feetfirst på :P Påsen va så stor att vi nog kunde satt Jojjo i den bärt XD eller om det blir översvämmning så kunde hon ha använt den som en båt XD
 :P  Jojjos båååt...nej, jag menar kasse :)




Kommentarer
Postat av: Natalia

FACEBOOOOK (L) hahahaahaha, sån påse har ja också MAHA ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback