dancing

Haha, har varit på dansen idag XD o Jojjo o Malin har bytt till min o Jojjos grupp (hahaha fett synd om Malin, alla heter Johanna XD) så äntligen har jag nån som e lika bra som jag, he...he. Jag e sämst i min grupp på att dansa typ eftersom jag varit borta flera gånger o då inte kan dansen helt :P O de andra två kan den ju inte heller nu me tanke på att de inte varit me tidigare :P

Sen fick Malin damp på Jojjo över en grej på hemvägen hhahahaa XD tror inte jag ska nämna vad för då slår J.L ihjäl mig XD

Just det nu vet jag att Jossan oxå läser min blogg så HEJ JOSSAN :D

O just det vi insåg oxå att J.F o Malin har nåt gemensamt XD hahaha

 Lyssna på låten o kolla dansen :D

Min hjärna känns som hallonsås nu XD aja jag har ju kort skoldag imorron, har du oturen dyker jag upp hos just dig  då moahaha :D

see yaa (snarare än du anar XD)

Kommentarer
Postat av: Emilia

OKEJ
Jag ser varken hon som sjunger kören eller bandet! Det är bara massa människor med adhd som har problem med att gå.
Är det därför dom sjunger nån sån här "prisa gud" låt? Föratt dom vill bli friska???
Eller så är dom bara lurade
Hellre 1 dag som varg än 1000år som får(kanske ska va lamm men vafan). Varg var nog ett ganska dåligt exempel på individualism(?) men vafan... Dom äter iaf får!

2007-10-10 @ 00:12:23
Postat av: Emilia

Och där har du en (ganska) seriös kommentar! 1:a på ett år :D

2007-10-10 @ 00:13:37
Postat av: jojjo den bästa

haha neej det är nog bra om vi håller det för oss själva ;) vad har jojjo & malin gemensamt? :O did i missed something?
ääälsk

2007-10-10 @ 12:54:30
Postat av: Emilia

Lesen men jag ändra på min översta kommentar.
Det ska va 1 år som varg inte 1 dag... Inte mycket som hinner hända på en dag

2007-10-10 @ 16:53:42
Postat av: ernst

heeej, det e ju från filmen honey!!
right?

2007-10-15 @ 20:01:05
Postat av: ernst

heeej, det e ju från filmen honey!!
right?

2007-10-15 @ 20:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback