1-1

Var som sagt på EM-kvalsmatch mellan Sverige och Nordirland igår. Sverige spelade grymt bra(som vanligt ^^) men inte mot slutet :S Aja hoppas de går vidare sen iaf :D

Trodde jag skulle dö imorse när jag vakna. Kunde verkligen inte resa mig ur sängen, ville sova i en miljon år till blää...

Vi gjorde klart vår film idag :D Musiken till den e typ en blandning av jazz(eller ja nåt liknande iaf:P), black metal, schlagerdisconånting och så sist men inte minst lite klassisk pianomusik. Grymt bra blandning :D XD Hade prov oxå på rörlig bild. Det gick nog åt helvete med det XD samma när jag skulle skriva en text på  psykologin XD gjorde typ inte ett skit på en o halvtimme XD

Just det sen träffade jag på den försvunna Natalia idag :D Träffade på lite mer försvunna människor tidigare o senare oxå :P men de hann jag inte snacka me:P

   
:D


Imorron e det ändrade planer. Vi ska inte va hos mig(tack o lov XD) utan vi ska va hos Angelica istället :D Det ska bli kul^^ men jag kommer behöva ta me värsta packningen imorron till skolan XD

O just det idag tillät jag Jojjo att berätta för Madde o Jossan det typ pinsammaste som hänt mig XD (många har redan hört det hahaha XD kanske för att de var där :P) men iaf, när hon berättade det så fick jag värsta flashbacken av händelsen. Så helt plötsligt börjar jag asgarva så att jag gråter. Riktigt najs när människor kommer ut ifrån sina lektioner o tror att jag sitter där me händerna för ansiktet o gråter XD

Jag undrar när dagen då jag börjar skriva intressanta saker i den här bloggen kommer? Antagligen aldrig :P Fast hmmm... asså egentligen vet jag att typ alla kollar här för att de vill kolla på bilder. Har ju en bilddagbok men den e ju inte precis så uppdaterad :P O jag e typ beroende av facebook... bajs :S :P

 shoes (sorry Jojjo vi får ta vårt fredagskort imorron på vår fredagsbänk då vi hälsar på smetta:arna och smbearna(dt där lät inte lika bra XD)) Oj parantes i parantes, mattevarning :O

image623
asså mmmmumms ni ska bara veta hur god den e :D

Fattar inte varför jag inte bara kan släppa taget. Det skulle vara så lätt så att jaa, det finns inte. Men nej jag klarar det inte. Det går bara inte....faan

Kommentarer
Postat av: abo

skulle vilja höra den där musiken...
jazz, black metal, schlagerdisconånting och så sist men inte minst lite klassisk pianomusik. hur fan går det ihop???

2007-10-19 @ 18:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback