varför alltid på måndagar

Trodde jag skulle döö imorse när jag vakna. Var typ seg hela dagen i skolan o hör och häpna(vilket skumt ord egentligen :P) jag har varit tyst större delen av dagen. Det e typ nåt som händer nån gång om året. Ni skulle blivit så lyckliga om ni va där asså, för jag höll för en gång skulle käften i mer än två minuter ;)

Sen efter skolan så åkte jag o Jojjo.F först hem till henne, sen till Jojjosarnas O Hanna.Hs disco(haha ni ska se småtjejerna i deras gruppXD) o efter det så åkte jag o Jojjosarna hemåt o förtjockade oss me pizza från pizzerian. En riktig synd på en måndag, men finns inte ben & jerry i närheten så vad ska man göra? :) 

Jag har kommit på hur mycket vi tjejer sitter o försöker lösa våra problem. Hur vi diskuterar alla möjliga möjligheter, vrider o vänder på varenda jävla lite blinkning. Tror nån att det hjälper eller? Nej, det hjälper inte ett jävla skit, vi sitter fortfarande där som ett gäng stora frågetecken XD

Det finns så mycket jag vill säga, till så många, som känns så viktigt, att det e nog bara bäst att jag håller tyst om det.

Ska det vara så svårt att vara lycklig? 

  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va patetiskt liv du har tycker fan synd om dig!.

2007-11-13 @ 12:15:27
Postat av: jojo

anonym:jaa o jag tycker synd om dig som e så uttråkad att du måste sitta o läsa o kommentera i min blogg.Fattar inte hur nån orkar läsa om mitt "patetiska" liv o sen kommentera det oxå. O till råga på allt va så feg att man inte skriver vem man e. Lixom vem av oss e det som e patetiskt? O bara så du vet e jag faktiskt ganska nöjd me mitt patetiska liv, synd bara att du inte e det :O

Postat av: Tobbe

Trevligt sagt mr anonym.. Vore kul om du hade så mycke själv respect att du vågade skriva ditt namn också...
Å jojo, du har inte ett patetiskt liv, å det har jag sagt så jävla många gånger nu så det börjar bli enformigt ^^

2007-11-13 @ 18:38:57
Postat av: jojo

Tobbe: haha :D

2007-11-13 @ 21:12:11
URL: http://isprinsessan91.blogg.se
Postat av: Anonym

Jo hon har visst ett patetiskt liv. Och det är inte samma anonyma person nu som förra gången tro mig, vi är fler som tycker så.

2007-11-14 @ 23:39:31
Postat av: jojo

anonym person nr 2: Men låt mig då för i helvete ha ett patetiskt liv, sitt inte o läs min "patetiska" blogg. O klaga på den anonymt oxå. Hur jävla dum i huvet får man vara? Lixom vem faan e det som tvingar dig att läsa? Vem??? För jag har iaf aldrig bett dig läsa den o jag har inte heller bett om att du ska sitta här o tracka ner på mig. Skaffa dig ett liv okej! Så jävla töntigt att ni inte ens skriver vad ni heter! jävla idioter!!!

2007-11-15 @ 17:10:42
URL: http://isprinsessan91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback