torsdag

Hade värsta återträffen på bussen imorse typ :S Jag e glad över att jag vanligtvis inte åker den bussen till skolan :P

SM1A:2 var på DN idag. Vi fick göra exakt samma saker som vi gjorde när jag va där i nian. Ganska segt, men helt okej. Vi slapp ju iaf texten :D Fast tyvärr så hade vi ju textlärare me oss. Asså ärligt hon kan döö jag tål henne inte :S Iaf fick vi ju göra en löpsedel med alla på i slutet. Men den blev grymt dålig. Asså alla såg bäst ut som gangsters(förutom jag då : / :P) men hon som fixade texten vägrade att lyssna på vad vi sa så istället för att vi fick bestämma vad det skulle stå så skrev hon varning för gangers i stockholm. Det va lixom det första vi hade sagt innan vi bestämde oss. Sen skrev hon ju dessutom inte rätt heller :S Alla här som vet vad gangers e kan räcka upp en hand för själv har jag ingen aning : /

Sen när vi kommit tillbaka till skolan så hade vi psykologiprov och efter det så hämtade vi våra nya skolkläder.
Mjukisbrallorna sitter fett skumt :S men de e väl fina ändå =)
image818
Asså mina lår e inte sådär stora egentligen...tror jag XD

Fredag imorron, party party =) fast jag har inte kommit på nån text till grafon än shit, men jag orkar inte nu buhu, vi tar det nån annan dag( iiih stress)

Han e snygg. Bara för att mina kompisar inte inser det XD De tror att jag e helt galet förälskad i honom bara för att jag tycker så. Så e verkligen inte fallet :S Hoppas ni inser det snart XD

O jaa fattar nån vem jag snackar om där, då blir jag förvånad. =) För av allt ni antagligen gissar på så gissar ni fel moahaha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback