torsdag

Jippie nu blir jag trackad på min egen jävla blogg oxå :S Ni som inte orkar läsa om mitt "patetiska" liv o ändå går in här, klicka nu bort sidan, skriv inga elaka kommentarer och om ni gör det, dra åt helvete för jag pallar verkligen inte med er.   Så nu var det ur världen hoppas jag. För ni ska veta att jag e jävligt nöjd me mitt liv, bara för att ni kanske inte e det med era så behöver ni inte klaga på andras. 

Today hade vi spanskaprov, det gick skitdåligt :S Kommer få IG I promise.

Måste ringa till Sara nu :P återträffen börjar om mindre om en timme så det kanske e smart XD Fast asså jag e fortfarande nyfiken på vad vi egentligen ska göra, Blir det att dissekera de uppstoppade djuren XD elr att sitta i ring o berätta för alla va man gjort då går jag hem XD

Just det idag skulle både Jossan o Angelica klippa håret :P Jaa Angelica då får vi se om du kommer me pottfrilla imorron då XD

Nu ska jag dra, hedåå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback