tjooo =)

Har varit helt superdeppig hela dan o så jävla seg oxå. Men sen nu på kvällen så kom Sandy o rädda tillvaron XD Vi gick o plinga på Sara oxå o tillsammans drog vi upp till Vby o shoppade...ehe shoppa o shoppa, vi köpte lite choklad :) Sen gick vi hem till moi och kollade på White chicks, hahaha har sett den typ tusen gånger men den e lika bra varenda gång XD O nu kan jag inte hosta som vanligt pågrund av mina försök att göra luftringar ute, : (

Ni e bäst <3
image823
Hahaha sandy i världens hetaste kalle anka brillor XD
image824
:D

Nej nu ska jag gå o lägga mig, ska typ åka vid nio o jaa klockan e typ halv ett nästan nu...Jippie

Kommentarer
Postat av: Pochi

haha, jag e bara för het alltså! XD

2007-12-01 @ 14:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback