tjolahopp

Ibland ser man inte allt man har förrän man upptäcker att det försvunnit. Varför e jag alltid så duktig på att göra den tabben : /

Asså usch jag haaaaatar vintern. Man blir förkyld, stressad och opepp på allting typ :( O när man blivit förkyld jaa då sviker immunförsvaret för allting. Bläää. Så här sitter jag hemma sjuk igen o klagar. Jag e bäst på att klaga yuu knååw. Så jag förstår att människor inte står ut med att umgås med mig i längden, klagar typ hela tiden. Fast jag klagar mest på mig själv o saker jag misslyckas med(o ibland oxå på dåliga lärare). Att klaga på andra tycker jag e värre när folk gör. För det sårar mer folk. Jag räddar "världen" XD genom mitt smarta tankesätt, att jag bara klankar ner på en person o det e mig själv :) Sen kommer jag o förstör världen efter det, genom att sitta o skriva massvis med goja om saker som jaa e så totalt onödiga :P Men, men nånstans i världen ska väl det oxå få plats :)

Nån av mina kära vänner som e me på en filmkväll, fest, nyårsfest, återträff eller va faan ni vill :P nån gång snart? Jag vill träffa er saknade människor! =) men jag pallar inte ordna nåt själv :P Och oj vad intressant det va att läsa eller hur? :O :P

image817

Nån mer som tänker köra på nyårslöfte än jag? MIn lista kommer bli lång :P

Kommentarer
Postat av: Pochi

haha, de där e så heta XD

Postat av: jojo

Pochi:jupp, e fett avundsjuk på karros tofflor, vill ha! :)

2007-11-28 @ 20:24:38
URL: http://isprinsessan91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback