tisdag

förra inlägget jag skrev var nummer 444 :P Intressant att veta jag vet :S :P

Just nu e jag skittrött, känner mig inte ett dugg taggad för dansen ikväll. Men jag va ju sjuk förra gången så det kanske e smart att gå annars kommer jag missa massor.

Imorron o på torsdag har vi temadagar i skolan, vilket betyder att vi inte har nåt spanskaprov, Halleluja! :) Men däremot går vi tusen år längre imorron än vad vi egentligen skulle gjort. Bläää

Nej nu har jag glömt det jag tänkte skriva nu igen :S Jag e trött, fryser o deprimerad just nu så nu ska jag gå o dö lite. Ha en fortsatt trevlig dag :P

image725

Kollade igenom ett par bilder o får se den här o tänker "va faan den gång åt vi väl inte flamberad mat" Jag e nog liteee trött nu :S

Kommentarer
Postat av: Pochi

tacos tacos tacos!

Postat av: Jossan

flamberad tortilla^^

2007-11-06 @ 19:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback