Till Jojjolainen :P

Jag o Jojjo har känt varann i typ 13 år nu, hon har varit min bästis sen sandlådan lixom. Vi kom på de mest sjuka lekar man kan komma på då vi va små (oftast tillsammans med Moa) Vi ägde gatan, lätt asså. Har massvis me kompisar sen jag var liten som bara hokus pokus försvann. Men Jojjo har alltid funnits kvar o det e jag jävligt tacksam för! :D

Hon e en av de kompisar som alltid finns där när jag behöver henne. Hon gör mig alltid glad då jag e lessen. Hon förbättrar alltid mitt självförtroende(vilket ganska ofta e kört i botten) o hon e den finaste människan som finns. Tycker synd om alla som inte får möjlighet att lära känna henne!

Älskar dig grymt mycket <3

Lite bilder på flummisen :P (stackarn har ingen kamera därav alla tusen bilder för att hon ska få nåra egna :P)
                       
       
Hjälp vad mycket bilder det blev XD

Kommentarer
Postat av: moa

UUUUSCH !
ta bort den bilden "paraplybilderna" då jag kollar in i kamera. gäller även dt tidigare inlägget
BOOOORT!

2007-11-14 @ 07:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback