stan

Idag har jag först varit i Vby o Barkaby me mamsen o handlat ett par nya fina stövlar :D Sen så efter det så åkte jag o Jojjolainen in till stan. Vi irra runt där ( o jaa Jojjo me sitt lokalsinne irra runt ganska rejält XD) Fast vi hitta inte så mycket som vi trodde vi skulle göra. Men jag hitta iaf en kjol som jag blev jätteglad över :D Vi hann me o fika lite på Waynes oxå :)Sen åkte vi tillbaka till Vby o shoppa lite till :P Svängde in på Donken en stund o det va en liten tjej där som var så irriterande :S

På hemvägen så snackade jag o Jojjo om en ganska viktig sak(vad tänker jag inte skriva här) o människan har en jävla talang när det gäller att få folk att tänka efter. Fast hon hjälpte inte mig där nu e jag bara ännu mer osäker över en sak.

O Madde lyckades flytta spanskaprovet från måndag till torsdag. TACK :D

O igår när jag o Sara skulle följa me J.F hem, faan va det snöade :S Jag o Sara hade årets första snöbollskrig :P

    Vet ni hur kul det e att ta kort me blixt då det snöar :P

 Okej jag kanske borde ta bort ballongerna snart :P
 Den typiska Jojjominen :P  

image738
Cola e typ som en drog, fast ändå inte...den e typ som fruktsallad :)

image739
Känner du igen dig?
image740
Ser ni kidsen som skejtar lite längre bort där? Där kommer jag o J.L skejta oxå snart XD Vi kommer äga alla ;D

Nej nu ska jag över till J.L snart. Skulle typ se film me henne o hennes kompisar. E lite ensam här hemma idag så.

See yaa


Kommentarer
Postat av: Mira

whaaat???
har vi inte spanskaprov imorrn???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback