snööö???

När jag vakna i morse va det ju jävla fucking snö ute. Varför kommer snön runt Halloween o sen blir det typ ingen snö vid jul sen. Som förra året då hade vi årets första o sista snöbollskrig typ på min Halloweenfest. Det ska vara jul+snö, inte halloween+snö. bläää

Fast jaa, jag älskar snön ändå, men nu har den redan regnat bort  igen moahaha

Asså shit va tråk jag skriver, varför skiver jag över huvud taget( jag gör det nog pågrund av mitt närminne XD) haha? naaj nu ska jag snart ta semester från bloggen, fast det kanske jag glömmer me mitt dåliga närminne. Alzeheimers(stavas det så?) som ung e inte kul, men jag tror jag lider av det XD

Tomorrow kommer det säkert upp massvis me mongorödaögon bilder från idag XD Hoppas inte att filmerna jag hyrt e helt kassa nu bara :/  E inte så jätteduktig på att hyra skräckisar men jaa, jag tror jag e bättre än vissa andra iaf moahaha :P

Får förhoppningsvis hjälp av Sara o nån till att möblera om i vardagsrummet. Oj oj hur ska alla få plats :P


Kommentarer
Postat av: Pochi

Tjena mårsan. Syns ikväll, ni får ursäkta mig om jag somnar under filmen men jag har bara sovit 4 timmar & gick upp kl 5 imorse. SÅ JÄVLA TRÖTT! ZZZ!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback