singstar

Blev ägd i Singstar av Moa igår, fett synd va det, men det va riktigt kul att köra. Så jaa nu får väl allihopa komma hit o spela för nu har jag fastnat för det :P

Sen så hann ju jag o Moa snacka om alla "hennes" killar. Moa e ju fett poppis XD

Under grafolektionen i fredags
Grafolärare Eva: Okej, säg nu saker som man kan vara emot.
Jojjo: Krig
Sam(med förvånad röst): Kiwi!?!
Jojjo: nej krig
Sam(grymt lättad): jaha, jag trodde du sa kiwi först, men då så :)
Jaa världen skulle ju gått under om Jojjo sagt kiwi där :O ;P

Okej det där "citatet" e mycket roligare om man var me :P

image815
hihi gulliga ljus ^^


Kommentarer
Postat av: Jossan

Men den där bilden har du redan lagt ut ju!

2007-11-25 @ 16:49:22
Postat av: Moa

haha i'm the singstar ;D
haha "mina" killar INTE det är ju bara lite folk seriöst ändra det där haha ;p

2007-11-25 @ 22:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback