shit happens

Just nu har jag fått värsta rycket, jag bara måste dansa :S Fast jag orkar inte XD

Asså på lörda, vi blir typ 20 pers, alla som vill komma hit innan o lösa mitt lilla I-landsproblem med hur alla ska få plats? :O Asså det ska ju funka på nåt vis men jaa hur vet jag inte XD

Funderar på att sluta skriva om vad jag gör om dagarna för varenda gång jag träffar människor jag inte sett på ett tag o ska berätta grejer så säger de bara nej jag har redan hört det där. O gissa hur :S De har såklart läst det på min lilla blogg. Kan de iaf inte låtsas om att de inte läst det då? Så jag kan få berätta XD Får börja blogga om nåt annat istället. Politik kanske. Jag som verkligen e såååå intresserad av politiken sen oxå. ZZZzzzz....

Idag blir precis som resten av lovet en riktig slappardag, ska kolla på film me Paula o kanske J.F nu o sen senare ikväll ska jag, Jojjosarna o Paula ha filmkväll. Stackars Paula, har tre Johannor att hålla reda på XD

pics från igår
image697
mahaha jag ser helt psyko ut XD
    en gårdagens outfit :P
 söto   scary bild :P
 
Folk brukar bli rädda för mig då jag spärrar upp ögonen, det brukar jag oxå bli
image708

Saknad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback