perdon

54 stationer om dan. Oj oj oj vad tråkigt man kan ha det ibland :P

Har spanskaprov imorron o det kommer säkert gå åt helvete(som alltid) Min uppsats blev typ fem rader nu när jag satt o skrev den nyss. waaah loser. Aja jag har iaf löst problemet med alla andra frågor imorron. Jag sitter bredvid Lina då löser det sig XD

Sen e det ju återträff imorron (känns som om jag nämt det femtiotusen gånger om men whatever) det ska bli mys :D Om jag inte död vill säga :S Hope not.

Nån som vill åka utomlands med mig, jag e redan trött på snön...jag som brukade gilla snö förut :´(

image777


Kommentarer
Postat av: jojjo den bästa

hah jag är lätt på! ;D vart åker vi? :)
pöss på dig bajs

2007-11-14 @ 22:30:24
Postat av: jojo

Jojjo den bästa: Till ett riktigt varmt ställe det e säkert iaf, typ californien, Italien ellr Grekland :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback