På torsdagar får man äta kakor :D

TT har sitt eget språk....o sin egen bok...gulligt XD Vet inte varför det lät så himla kul när vi hörde det, för det e grymt trist när man tänker på vad TT står för egentligen, men, men. :) TT i våra hjärtan för alltid...eller aldrig usch XD

Just det vet ni en sak idag på psykologin så snacka vi om kärlek, vrede och rädsla. Jag, Jojjo och Jossan diskutera ett gäng frågor vi fått o jag insåg att jag inte e som jag tror att jag e. : ( Mina kompisar kan märka på mig att jag gillar en kille utan jag ens sagt det, de märker det tydligen på hur jag snackar me denne. O jag som tycker att jag brukar va jävligt diskret. Sen det här me vredeXD Det första jag tänker e att hallå jag e grymt duktig på att kontrollera min ilska....två sekunder senare har jag tänkt efter lite o inser att det kan jag faan inte alls det XD Så fort jag blir sur på nån blir det slagsmål. Okej nu kanske jag inte börjar puckla på tanten nere i affären som tränger sig före i kön i affären, men fråga bara nån av mina kompisar eller familj/släktingar, de har nog ganska många blåmärken vissa av dem :P

Idag var vi o såg på på när balettdansarna hade uppvisning. Grymt duktiga men jag e lite besviken på att det typ inte va nån som gick på tåspetsarna : ( Aja, killen i högklackat, kan gå bättre i dem än Jojjo kan ;P

image808
För typ sådär miljoner år sen då det fortfarande var inne me sjömanskostym o röda overaller, jaa då dansade jag o min kusin på midsomrarna :P

USch nu ska jag gå o lägga mig. Hatar att ha bomullshuve : (


Kommentarer
Postat av: Jossan

Men vadå? Satt du och sov eller? Det var ju massor av tåspets-gång! =P

2007-11-23 @ 22:00:33
Postat av: jojo

Jossan: I typ ett nummer ja XD Sen va det ju inge mer : / :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback