närpolisen me smilegropen o musklerna, intressant? nope :P

Idag hade vi temadag igen. Vi var på vin o sprithistoriska museet o spela rollspel. Lite segt me tanke på att min grupp inte fatta va vi skulle göra men ändå :P

Sen va det en snubbe i 25årsåldern från närpolisen nära oss XD Alla tjejer satt typ o dregla åt hans muskler o skrattgrop, speciellt en människa gjorde det XD Fast jag va inte den människan för jag tycket han verka lite läskig faktiskt :P

Sett på stadddeeeen idag då. Nederman, Jenny och Micke. Ska jag va ärlig så undrar jag vem av oss som tänker mest oh nooo inte du när vi ser den andra :/ Det e ganska sjukt för vi känner inte ens varandra lixom. Okej vi gick i samma klass i typ fem år men det e inte samma sak :P

O just det vet ni hur rolig William aka Valdemar XD i min klass e då? hahah.... Okej ni vet inte hur rolig han e ni har ju aldrig träffat honom men iaf :P När ni gör det förstår ni ;P

Hahaha Jossans kommentar inne på Prisextra idag va klockren XD Fast hon fatta den inte själv.

O en sak till, J.F tror hon kan flyga, vad tror ni om det? XD

image728
Har upptäckt att typ det flesta bilderna jag har på min dator antingen e bilder på skor eller egobilder/nräbilder på folk :P

Kommentarer
Postat av: Minna

svar: jasså gör hon :)

Postat av: Jossan

Hm.. Vad sa jag?

2007-11-09 @ 19:20:50
Postat av: Anonym

Absolut jag kan verkligen flyga ! XD :P *not*

2007-11-09 @ 19:32:02
Postat av: jojo

Jossan: Det där om elkontakten XD O håret XD Som du inte hört förut men som jag o Jojjo fatta hahah Förstår du nu vad jag menar? :P

2007-11-09 @ 20:09:54
URL: http://isprinsessan91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback