måndag

Idag har jag varit löjligt glad och hyper typ hela dan. Fattar inte varför :S :P Enda gången jag va lite seg var under matten då jag ärligt nästan somnade, hade jag inte lyssnat på musik hade jag somnat ^^

Slapp spanskan, härligt eller vad :D Fast jag blev nog straffad för det för jag va tvungen att stå o vänta på bussen i en kvart me Jojjo för att sen bara åka en station XD Inte nog me det, när vi gick från stationen så flög jag ner för backen nästan XD Mysigt mysigt :S

Just det dagens sett på "stan" måste ju stå me oxå :P Jag åkte på samma buss till o från skolan som min gamla gamla gamlaaa klasskompisen Niklas o sen så träffade jag o Jojjo på Paulina uppe i Vby oxå, vi hann prata lite me henne oxå ^^ O just det vi träffa på Apan oxå XD Sandra kommer du ihåg vem det e? :P

O juste, juste, jag kände mig väldigt stolt över en sak idag :D Fast vad tänker jag inte säga det får ni lista ut själva.

Jag vill träffa alla snart igen(mahaha träffa typ alla i lördags då men :D), saknar alla så otroligt mycket, min klass e långt ifrån lika fantastiska som ni <3

O nu va det nåt mer jag tänkte säga, men jag har redan glömt bort det :S XD

image724

Varför måste jag vara så dum? Jag tänker för mycket över att nu måste jag göra allt perfekt här o sen när jag väl försöker göra "allt" perfekt jaa, då blir det helt fucked up. Jag orkar verkligen inte mer nu, nu ger jag snart upp : (

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback