ingen rubrik

O jag trodde jag va lite IQ-befriad ibland. Sen upptäckte jag människan som sitter o läser(och kommenterar!) om mitt "patetiska" liv. Om det nu e så patetiskt, varför i helvete fortsätter människan läsa då? Som om jag tvingat henne/honom att läsa lixom. J.F tror att det bara e nån jag känner som skriver det för att driva me mig, men jag vet inte om jag känner nån som skulle va så jävla dum i huvet att de gör det anonymt.

Fick skolkatalogen o skolfotona idag moahah :D Jag ser helt miffad ut på en-fotot :S fast det gör jag alltid så :P

Nu ska jag käka lite, sen ska jag sticka till dansen. Känner mig inte taggad för det idag heller, men jag hoppas det går bra ändå ^^ bara jag kommer ihåg stegen XD

image776


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Till övre delen:
Word. Förmodligen var det nån som vill driva med dig, men jävligt töntigt var det >.

2007-11-13 @ 18:42:53
Postat av: Pochi

Syns imorn om mitt huvud inte har trillat av tills då.

Postat av: jojo

Pochi: Du va den 555 kommentaren (nördigt att lägga märke till det men whatever XD) o du ska absolut komma imorron! Annars ser jag till att dit huvud trillar av XD :P

2007-11-14 @ 19:01:30
URL: http://isprinsessan91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback