fem

fem sanningar om mig

1: Jag ställer alltid massvis med frågor till folk, grymt onödiga frågor dessutom o jag har inte riktigt nån aning omvarför jag gör det, kanske för att jag inte bara vill sitta tyst XD Jag lovar att minst hälften av alla jag känner hatar mig för att jag gör så hela tiden. Men det går typ inte att "bota", jag e för psyko för det :P

2: Min absolut största fobi e inte ormar, hajar, blod eller nåt sånt där. Det är att vara ensam. Nog för att det e ganska skönt att vara ensam hemma o så ibland, men jag skulle aldrig klara av att alla mina nära o kära stack ifrån mig. Fast iförsig vem skulle klara det?

3: Mina kompisar tror att jag e dummare än vad egentligen e...okej det där lät fel XD Jag menar att jag egentligen e smartare än vad de tror att jag e :)

4: I åttan lät jag en klasskompis till mig fuska på vårt spanskaprov. Jag fick VG, det fick nästan han oxå. Jag skäms ganska mycket för att jag lät honom göra det, men gjort e gjort o han fick inte högre betyg i vilket fall som helst(tror jag):P Det e lite sjukt att jag gjorde det för jag hata honom typ mer än halva tiden då vi gick i samma klass(men jag kan säga att vi e sams nu XD) Haha alla som kan gissa vem han e får en kram XD

5: Jag har världens tråkigaste humor! (näst efter en viss person då)

image796
Den här bilden e det bara jag o Jojjo.F som förstår XD


Gullig låt :) Men Mario har väldigt stora näsborrar XD

Kommentarer
Postat av: Pochi

vi tror inte att du är dum (inte jag iaf) det är bara roligt att reta dig då du gör saker utan att tänka först. Men jag ska inte säga ngt. Jag tänker aldrig XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback