.........

Vet ni en sak. Nån dag, då ska jag försöka se 96 stycken 96-jeans på en dag. Jag lovar att jag kommer göra det om jag orkar räkna bara :P Byxorna e schnögga :) men det e så jävla många som har såna :S (speciellt av fjortisarna haha)

Sen så finns det en tröja som jag vill ha. Men jag har ingen aning om vad märket heter, det enda jag vet e att den kommer från "herravdelningen" nånstans i nån affär, stor hjälp va? :P Men jag vill verkligen ha en sån tröja så jag får väl fortsätta leta...hmm...

Återträff me älsklingsklassen nu på torsdag. Det blir fest i biologisalen(?) på högsta nivå! Eller inte :P Känns inte riktigt som om det blir så mycket av återträff me tanke på att jag redan träffat på typ hela klassen för en vecka sen :P Nån som förresten har lust att hitta på nåt efteråt? För jag har en känsla av att det inte kommer bli så långvarit i skolan precis XD Sen e ju frågan oxå hur många som kommer me tanke på att typ ingen verkar veta om det än :S

Imorron blir det shopping för hela slanten moahaha ^^

O nu ska jag fortsätta slappa :P Mahaha fick skolka från grafo idag  för mamma eftersom  att jag varit hos doktorn hela förmiddan :) Ibland e mami riktigt snäll :) Fast hade jag gått i Hby hade det väl inte varit samma sak antar jag :P Så tur att jag inte går där(då skulle jag ju säkert träffa W på heltid inte bara på bussen o i kvarteret där jag bor :S)

Ikväll ska jag träffa Jojjo, Sara, Sandy(?) o kanske nån mer vi får se ^^

image729
 I brist på nya bilder :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback