den som har det där lilla extra :P

Hahah vet ni hur rolig vår skolkatalog e eller? XD Ariel, Tintin och Butt XD Sen e det ju lite människor som langar konstiga poser oxå :P

Sov över hos Jojjo igår. Satt o snacka minnen typ hela kvällen. Asså ärligt hur orkar vi egentligen, man snackar ju inte om nåt nytt om man hela tiden ska snacka minnen, lite svårt att lära känna nya människor sen om det enda man e van att snacka om e gemensamma minnen :P Aja kul e det iaf ^^ Och okej vi snackar inte bara om minnen :)

Sen idag sov vi till halv två o sen stack jag hem. På vägen hem träffade jag på Carolina från min parallellklass och hennes pojkvän. Trevligt, trevligt :D

Ikväll kommer the neigbours på midda. Undra just vad jag o Mois ska hitta på, blir det singstar, då dör jag XD

Bilder från i torsdags:
 En kaka på en torsdag of course ;)
 vårt lilla cafe <3  reklam för taco bar :P
 Carro langar en pose ^^ alla andra sover?
 jaa alla som fattar den, grattis.

Jag vill vara mig själv igen, men jag har tappat bort mig. Nån som vet var jag e eller har lust att hjälpa mig leta?

Det e så enkelt för när folk tror att jag e dummare än vad jag egentligen e så har jag mycket enklare att komma undan me mina tabbar och jag har mycket enklare att imponera med att jag kan saker oxå. Riktigt najs :P

Kommentarer
Postat av: Karro

Jag känner Ariel :D:D

2007-11-28 @ 17:50:39
Postat av: jojo

Karro: Haha gör du :D Hur då? =)

Postat av: karro igen

han va med i ungdomsparlamentet. kul snubbe ;)

2007-12-02 @ 18:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback